LET OP! Onderstaande rol is al ingevuld in een eerdere procedure.
Tijd voor een ondernemende stap?
Krijg je energie van het verbeteren van finance in MKB-bedrijven?
Werken met een modern administratief systeem?
Wil jij adviseren en er voor zorgen dat ondernemers hun bedrijf in control hebben?
Wij zijn op zoek naar ondernemende financials in Amsterdam en Utrecht die zijn/haar eigen administratiekantoor wil opzetten in een bewezen succesformule.
Functie
De ambitie om door te groeien naar landelijke dekking zorgt ervoor dat er nog genoeg ruimte is om in te stappen. Je richt jouw eigen winkel in en gaat zelf ondernemen. Daarbij krijg je alle hulp op het gebied van marketing, sales en IT. De huisstijl is strak ingericht en het productportfolio is duidelijk. Door de aanwezigheid van veel vakgenoten binnen het netwerk heeft u altijd een antwoord voor uw klanten.
Inhoudelijk bestaat de functie uit het inrichten, faciliteren en/of uitvoeren van administraties van MKB-bedrijven. De functie is zowel administratief als financial/business control. Je wordt de vertrouwd adviseur van de dga.
De functie is zeer geschikt voor mensen met werkervaring als accountant, belastingadviseur, financieel adviseur of administrateur.
De investering van circa 15.000 euro is binnen 3 jaar terug te verdienen. Onze relatie biedt hiervoor financieringsmogelijkheden.
Kenmerken eigen-wijze financial
- Ondernemende geest, klantgerichte houding en oog voor detail.
- Je vindt het fijn om mensen te helpen en orde, structuur en inzicht in finance aan te brengen.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in finance.
- Een afgeronde bedrijfseconomische- of accountancy opleiding is een pre.
Aanbod
- Jouw eigen kantoor onder de paraplu van een succesvol landelijk opererend bedrijf.
- Er ligt een contract van 5 jaar voor je klaar. Mocht dit eerder eindigen, dan is er de mogelijkheid om jouw opgebouwde klantenportefeuille te verkopen aan collega’s binnen het netwerk.
- Standplaats: Amsterdam of Utrecht. Je kunt werken vanuit huis, maar de meeste collega partners huren kantoorruimte.
Organisatie
Onze relatie is actief in de MKB-markt, verzorgt online administraties en adviseert dga’s. De relatie opereert landelijk, heeft circa 65 kantoren en bedient meer dan 2700 bedrijven uit verschillende sectoren.
Het bedrijf is de snelst groeiende partij in de administratiekantoor/accountancy sector. Zowel bestaande bedrijven als zelfstandige financials sluiten zich aan bij de formule.
Het bedrijf kenmerkt zich door open communicatie, samenwerking en focus op kennis. Dit wordt vertaald in een persoonlijke aanpak naar klanten en een actief partner netwerk.
[cx_apply_button]